8 клас

2024-2025н.р.

16.05.2025

30.04.2025

23.04.2025


22.04.2025





16.04.2024

Завдання "Діжка":
https://drive.google.com/drive/folders/11vUQnr3fkTpK_fQA5Sv1VDUoZOQEc_4n?usp=sharing


17.12.2024
Опрацювати презентацію:
https://docs.google.com/presentation/d/10uCv5XtAdHmcw1kEnAJrPb2h3dqCo3e1/edit?usp=sharing&ouid=105929411391328374874&rtpof=true&sd=true

https://moviemakeronline.com/

11.12.2024
Опрацювати презентацію:
 https://docs.google.com/presentation/d/1GXMNmCN_o_N289D2-Q1gRCLubQcOA83l/edit?usp=sharing&ouid=105929411391328374874&rtpof=true&sd=true
Пройти тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3307998

10.12.2024
Пройти тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6285630


03.12.2024
Опрацювати презентацію:
https://docs.google.com/presentation/d/1AQdYxSt4VLcly7D0QbiiRbbRoZcpuvW0/edit?usp=sharing&ouid=105929411391328374874&rtpof=true&sd=true

30.09.2024
8-А, 8-Б
Виконати завдання:



24.09.2024
8-А,8-Б
Виконати завдання:


17.09.2024
8-Б
Опрацювати презентацію:
https://docs.google.com/presentation/d/14sq_lXsmMyeSFx2Q2-57z21dWcwNupAs/edit?usp=sharing&ouid=105929411391328374874&rtpof=true&sd=true


2023-2024 н.р.

Презентація

https://drive.google.com/drive/folders/1pOC9l-sG-MgTM6ruG8-DXvM8gplMspUd?usp=sharing

Задача"Fundament"
 https://drive.google.com/drive/folders/1unEbIDsV0fN3JnH8n8RTAaUZU_EhnO-n?usp=sharing

https://forms.gle/sDfhBgMiToztuAXn6.

PI
https://docs.google.com/presentation/d/1v6pOLrGAdAEaRl6kX8JtMIrTnmR7kfAQ/edit?usp=sharing&ouid=105929411391328374874&rtpof=true&sd=true

10.11.2023
Опрацювати презентацію:
https://www.youtube.com/watch?v=Gq3mHS-R6P0

22.09.2023
Практична робота.
https://docs.google.com/document/d/1X34Omkk6x48l5I-_CPXW1bQmtzsMai7t/edit?usp=sharing&ouid=105929411391328374874&rtpof=true&sd=true
Ой у лузі калина
https://docs.google.com/document/d/1iNobxH1Qot8z4XWOLlyDm0bZUeMU4xTQ/edit?usp=sharing&ouid=105929411391328374874&rtpof=true&sd=true

2022-2023 н.р.

10.12.2023

Опрацювати презентацію.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=42k0sf3Imp4


03.10.22





2020-2021 н.р.


Завантажити Python для Windows 10, 64 раз.

01.02.2022



17.01.22
Складіть програму для обчислення значень функції 𝑓(𝑥)=5𝑥4−3𝑥2+7𝑥−15








20.12.2021



16.12.2021



14.12.2021

<TABLE>...</TABLE>, 

рядок таблиці — у контейнері <TR>...</TR>, 

комірку таблиці — у контейнері <TD> ...</TD> або <TH>...</TH> (комірка заголовку). 




13.12.2021
Виконати завдання:

<ul type="square"></ul>
<ul type=”disk”></ul>
<ul type=”circle”></ul>



10.03.2021
ДЗ:
8б 

Використовуючи теорему Пифагора, обчислити периметр рівнобедренної трапеції. Основи і висоту трапеціїї ввести за допомогою команди input. периметр вивести на екран.

09.03.2021
ДЗ:
Використовуючи теорему Пифагора, обчислити периметр прямокутного трикутника. Катети трикутника ввести за допомогою команди input. Периметр вивести на екран.


19.01.21- 22.01.21

8а, 8б, 8в

ДЗ:
У командному рядку Python обчислити вираз:


14.12.2020
ДЗ:
Опрацювати:
https://drive.google.com/file/d/113riVG1278nrM0J7q_sdKyM-9zGKttfd/view?usp=sharing
Використовуючи теги розмітки контенту, створити  Веб сторінку:




08.12.2020
ДЗ: опрацювати презентацію:
https://drive.google.com/file/d/1pcdsQX_9FY_qKOdCUgwVA2wSsNCrVlak/view?usp=sharing

01.12.2020

ДЗ №4:
 8а, 8б, 8в
Опраювати: 
https://docs.google.com/document/d/1TMTO1QcL5F7ddQrqzP-HAOC2xGfS_RqOfbJaHslA_5E/edit?usp=sharing
Використовуючи теги розмітки контенту, створити  Веб сторінку:
https://drive.google.com/file/d/1JMPz30959jkGL3cBmphcm0F835P_cwjH/view?usp=sharing

19.11.2020
ДЗ №3:
 8а, 8б, 8в
Опрацювати:
https://docs.google.com/document/d/1ZmwdZkziDI9mZZKJcD_bKCPHGRDzzH8E4s254mNFNxs/edit?usp=sharing
Використовуючи теги розмітки контенту, створити  Веб сторінку:
https://drive.google.com/drive/folders/16ldVWNMA1Rc_q_8-F9kmrbKNFu9lctb5?usp=sharing



17.11.2020

ДЗ №2: 8а, 8б, 8в

Опрацювати:
 https://docs.google.com/document/d/1juohqK_hIPUMIKob5iQTUoiyyEY0kS7BkloUOzfjFzk/edit?usp=sharing
Використовуючи теги розмітки контенту, створити такі Веб сторінки:

  



11.11.2020

ДЗ №1: 8а, 8б, 8в

Опрацювати:
 https://docs.google.com/document/d/1juohqK_hIPUMIKob5iQTUoiyyEY0kS7BkloUOzfjFzk/edit?usp=sharing

Використовуючи теги розмітки контенту, створити таку Веб сторінку:

https://docs.google.com/document/d/186J7PanmEtzfN4Zy5TqVs151KXTvW8ZJ33-LCmuhTmQ/edit?usp=sharing

05.11.2020
8а,8б,8в
ДЗ:
Опрацювати презентацію: https://www.youtube.com/watch?v=OqVxkWYhHYU



03.11.2020

ДЗ: Опрацювати презентацію:
            1. https://drive.google.com/file/d/10lT2rQ-ZuZm5aE8gLXXvizX3XXJlg_8R/view?usp=sharing
            2. https://drive.google.com/file/d/1lUrkd_3AL8gdgMMgdalJMmEPpPNeq9R9/view?usp=sharing

8а, 8е ДЗ:
             2. https://drive.google.com/file/d/1lUrkd_3AL8gdgMMgdalJMmEPpPNeq9R9/view?usp=sharing



15.10.2020

8а 9.25
Запрошення:

Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/75095811926?pwd=NnZ5TmJqTWdTK05ZS0p0ejFQbStrZz09

Meeting ID: 750 9581 1926
Passcode: Jc63aZ



8в  8.30
Запрошення:


Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/75478395368?pwd=V2FKSXh4VnV6Y2U2NEZTaUF4Y3BaZz09

Meeting ID: 754 7839 5368
Passcode: W0ZTB5






13.10.2020

13.10.2020

Запрошення:
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/75775097665?pwd=b2ZkNG50M1Y0RUM1RlBHYXM0Qi9Jdz09

Meeting ID: 757 7509 7665
Passcode: sNRc9c


8а, 8б, 8в
Тема: Колонтитули

2. Виконати завдання №4: https://drive.google.com/file/d/1mqxSc5aViaPILXE9H_HYJ5Wtg7DOc_76/view?usp=sharing



09.10.2020

8а, 8б, 8в

Домашнє завдання №3:
1. Опрацювати https://drive.google.com/file/d/1TmgFUKOQCouRWF7oBKJsWAFLKXPuxPiA/view?usp=sharing

2. Створити документ за прикладом :https://drive.google.com/file/d/18_pFcz7qvXbYOUkuMdgAIjHgwEY8i0c3/view?usp=sharing


06.10.2020
8-Б

Запрошення на конференцію:

Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/75887131923?pwd=N0M5UXdkWXIyZXR4VWJzMWxoL2JGQT09

Meeting ID: 758 8713 1923
Passcode: zcuRJ8



05.10.2020

8а, 8б, 8в

Домашнє завдання.


https://drive.google.com/file/d/1iLIOnhR_17PK8pmk8CQ3fGMxW66eIoqu/view?usp=sharing

30.08.2020
8б   запрошення:

Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/76382678306?pwd=b29ETkZQemIyQzN6VTY2UENzajByQT09

Meeting ID: 763 8267 8306
Passcode: 5RrgPP




8а, 8б, 8в

Домашнє завдання№2

Створити документ:
https://drive.google.com/file/d/1dhe_6VLXrYJhgAMh1Z4Lk1zvLhSu091Z/view?usp=sharing

29/09/2020

8в   запрошення:
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/74704392197?pwd=VzF2aGd0bGVQS1FjUlZYVHZBMUFSZz09

Meeting ID: 747 0439 2197
Passcode: R3hZe3




8а, 8б,8в

24.09.2020

Домашнє завдання№1

Створити документ:
https://drive.google.com/file/d/1dhe_6VLXrYJhgAMh1Z4Lk1zvLhSu091Z/view?usp=sharing





========================================
========================================

18.05.2020-22.05.2020

Опрацювати код.

https://drive.google.com/file/d/1bjrvkf0rJS-SCuQDWR-AsbTbSqNm4N-8/view?usp=sharing

Змінити розмір ялинки.


13.05.22020

Опрацювати код:

import math
a=float( input('inport a'))
b=float( input('inport b'))
c=float(input('inport c'))
D=b**2-4*a*c
if D<0:
   print('korney net')
elif D==0:
    x3=-b/(2*a)
    print('x1=x2="%.2f"' %(x3))
else :
    x1=(-b + math.sqrt(D))/(2*a)
    print('koren x1: %.2f'%(x1))
    x2=(-b - math.sqrt(D))/(2*a)
    print('koren x2: "%.2f"'%(x2))

on-line консультація: 

8-В - 13:00   
8-А - 15:00
-------------------------------------------------------------------
08.05.2020

Опрацювати код:

from turtle import*
pensize=(5)
color('red')
hideturtle()
begin_fill()
right (144)
fd (410)
right (144)
fd (410)
right (144)
fd (410)
right(144)
fd (410)
end_fill()
write('Ура!!!')

Зробити зірку менших розмірів і в іншому місці.

on-line консультація: 

8-Б -  13:00        
8-В -  14:00
-------------------------------------------------------------------
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75987815292?pwd=cjA0SlhkV28yNVVGN0pudm55ZC9EZz09

Идентификатор конференции: 759 8781 5292
Пароль: 8eVPQE



06.05.20202

Створити програму:

1. Ввести катет А
2. Ввести катет В
3. Обчислити гіпотенузи.
4. Намалювати отриманий  трикутник.


on-line консультація: 

---------------------------------------------------------------------------------
04.05.2020

on-line консультація: 

8-А -15:00     




Створити програму зображення  чотирикутника,  використовуючи  randint в другій чверті осей координат


on-line консультація: 

29.04.2020


----------------------------------------------------------------------------------
27.04.2020 - 30.04.2020

Створити програму:

on-line консультація:  

27.04


----------------------------------------------------------------------
24.04.2020

Створити програму:
on-line консультація:  



8-Б  13:00              
8-В  14:00
------------------------------------------------------------------------
22.04.2020

Домашнє завдання: створити програму, яка намалює прапор України

on-line консультація:  

------------------------------------------------------------------------
15.04.2020

8-В  on-line консультація:  Запис on-line консультації.
8-А on-line консультація: Запис on-line консультації.
 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.04.2020 - 17.04.2020

on-line консультація:  

Домашнє завдання: створити програму, яка намалює ромб:


-------------------------------------------------------------------------------------------
08.04.2020
on-line консультація:  
8-В - 13:00


Домашнє завдання: створити програму: (мал. за 06.04.2020)

----------------------------------------------------------------------------------------
06.04.2020

on-line консультація:
8-Б -11:00
8-А -12:00

Домашнє завдання:
Створити програму:

------------------------------------------------------------------------------------------------------

03.04.2020

Створити програму:
1. Ввести катети прямокутного трикутника
2. Порахувати гіпотенузу трикутника та вивести на екран.

on-line консультація:

8-Б - 03.04.20 о 11:00        Запис.
8-В - 03.04.20 о 12:00
--------------------------------------------------------------------



30.03.2020

Тема: Модуль math
Ознайомитись: https://pythonworld.ru/moduli/modul-math.html

Відеоконсультація:    https://youtu.be/B200f9PIHZE

Використовуючи math.sqrt(), math.exp(a) створити програму для визначення х.



та вивести на екран.
on-line консультація:

8-Б - 30.03.20 о 11:00
8-А - 30.03.20 о 13:00
8-В - 31.03.20 0 11:00

Ісходний текст програми надсилати в class room (запрошення вам відправлено)
  ------------------------------------------------------------------------


25.03.2020

8-в
on-line консультація
Запис.

Завантажити Python

----------------------------------------------------------------------

20.03.2020        

 8-б   
On-line урок.
Початок о 11:00
Запис уроку.


8-а
On-line урок.
Початок о 13:00     
Запис уроку.                             

----------------------------------------------------------------------

18.03.2020         8-б

On-line урок.
Початок о 11:00
Запис уроку

--------------------------- -------------------------------------------------
16.03.2020         8-Б

Шановні учні!
Для проведення уроків з інформатики в режимі on-line, вам необхідно завантажити (на ПК або смартфон, а можна і туди і туди - :)) і встановити програму zoom.
Детальна інструкція всієї процедури знаходиться за посиланням:

Інструкція.



Встановити необхідно до 9.00 18.03.2020. У середу чекайте запрошення для участі в телеконференції.

--------------------------------------------
11.03.2020-13.03.2020

Сворити програму, яка за номером року визначала б високосний рік.

Після введення григоріанського календаря (в 1582 році) для визначення виду року використовується наступне правило:

      - якщо номер року не ділиться на чотири, це звичайний рік;
      - в іншому випадку, якщо номер року не ділиться на 100, це високосний рік;
      - в іншому випадку, якщо номер року не ділиться на 400, це звичайний рік;
      - в іншому випадку це високосний рік.

Рекомендації:використати оператори input і if (див. закладку Корисна інформація)

Вихідний текст програми надіслати мені використовуючи форму зворотного зв'язку цього блоку.
Якщо виникнуть труднощі, пишіть.
--------------------------------------------------

11.03.2020

Створити програму.
Використовуючи команду input, ввести:
1. Початок наради (години).
2. Початок наради (хвилини).
3. Скільки часу проходила нарада (хвилин).
Порахувати час закінчення наради та вивести на екран в вигляді, наприклад: 15:35


04.03.2020
8-A

Створити програму:
Використовуючи команду input, ввести:
1. Яку суму бажаете вкласти на депозит?
2. Якій відсоток банку?
3. На скільки років вклад депозиту?
Порахувати і вивести на екран прибуток за "n" років.


28.02.2020


Створити програму:
Використовуя команду input, ввести
1. Скільки у вас в кишені коштів.
2. Скілько коштує смартфон.
Якщо коштів висточає, покупаємо смартфон, якщо ні-ідемо домой.



26.02.2020

Створити програму:
Використовуя команду input, ввести
1. Скільки у вас в кишені коштів.
2. Скільки коштів у друга.
3. Скільки коштує смартфон.
Якщо ваших коштів висточає, надрукувати: "купую смартфон",а якщо ні, друкуємо: "Позичу у друга".
Підсумовуємо кошти і знову переверяемо умову.
Якщо коштів висточає, покупаємо смартфон, якщо ні-ідемо домой.

Примітка: якщо треба зупинити програму, після print вставити команди:
import sys
sys.exit()
__________________________________________________________________

18.02.2020

1. В функції print вирахувати  дві частини рівняння:

2252252+32=225225+32

2. Використовуючи  функцію input, вирахувати вираз:

y=5x**2x+10

Вивести на екран значення y.

3. Вирахувати:


29.01.2020

Завдання:

1. Дано: ріввнобедренну трапецію
2. Використовуючи команду "input" ввести основу трапеції "а" и "b" и висоту "h"трапеції.
3. Використовуючи теорему Піфагора (с**2=а**2+b**2), знайти бокову сторону трапеції.
4.Виррахувати периметр трапеціїї  та вивести на екран.


import math  - перша стока програми. Імпортує бібліотеку math, де знаходиться
                          функція sqrt() (корень квадратний).

.....
......





Немає коментарів:

Дописати коментар